måndag 9 augusti 2010

Operationstid 24/8

Piteå Lasarett håller vårdgarantin och jag har fått operationstid 24/8, happy happy girl!
Att jag kommer ligga raklång och se tv-serier på min födelsedag, 25 augusti, gör ingenting. För nu får jag det gjort, så jag kan flytta till OSLO 1 okotober!

Så börjar förberedelserna...
-Sista två veckorna på gymmet av förberedande träning
-Vara inställd på soffläge första dagarna
-Inse att jag börjar om på ruta 1 av 1000 typ
-Tagga upp för en ny rehabtid

Jag vet precis hur jävligt och jobbigt det kommer att bli, det är den enda 'fördel' jag kan dra av att ha gjort samma operation på andra knät. Jag vet hur jobbigt det är, men jag vet även vad slitet ger för resultat.

 Rehab i Oslo klingar lite bättre än rehab i Pitäääää, visst? :)

3 kommentarer:

  1. Bra Carro! Jag är sjuktimponerad av dig. Keep going!

    SvaraRadera
  2. Sv; Jaa, det är helt sjukt :) Jag har inte känt så mycket ännu idag, bara att jag är sjukttrött i benen. Jag ska springa lite senare så då får jag känna på det! Jag känner mig inte stel än iallafall :D

    SvaraRadera