tisdag 24 augusti 2010

Operationsdagen

Nu är det gjort! Nu ligger jag i soffan och ser sporten. Jag har ingen värk nu eftersom bedövningen fortfarande sitter i. Det enda som skilde denna operationen från den förra var att de använde en annan bedövningsmetod denna gång, en spruta i ljumsken. Så just nu mår jag bra, värken lär komma imorgon. Den enda smärta jag känner är baksida lår, där dom tagit hamstringssenan. Annars mår jag som en prinsessa där jag ligger, full service.
Det är is och högläge som gäller!

3 kommentarer:

  1. Du är en sjuk människa. Jag förstår inte hur du klarar dig igenom en operation till. Du är en sådan människa som inspirerar andra jättemycket, och även mig!

    Du är starkare än starkast. Ta med dig det. Detta kommer att gå så jäkla bra.

    SvaraRadera
  2. hääääärligt!! så himla skönt att det har gått bra. tänkte mig dig flera gånger igår! :)

    och just det! grattis på födelsedagen! för visst fyller du idag? har för mig att du skrev att du fyllde år dagen efter operationen. :)

    SvaraRadera
  3. jag blir rädd bara av att titta på bilden..
    du är bäst barran!

    SvaraRadera