söndag 22 augusti 2010

Jag är typ redo

Jag är typ redo för den där operationen. Imorgon ska jag duscha mig steril och überren, ikväll ska jag sova i en renbäddad säng. Jag ska ladda upp med en rad filmer och tv-serier. Jag känner mig redo. Jag har en dag och ett sista träningspass kvar före operationen. 07.00 ska jag befinna mig på ortopedin. Jag får ingen sovmorgon direkt, men 07.00 betyder att jag är först på tur. Först på tur av den kö som ringlar sig kilometerlång. Förra gången fick jag vänta 2 timmar i väntrummet. Jag var nervös som sjutton. Stirrade in de vita väggarna och magen kurrade. Inför den här operationen är jag mest förväntansfull, jag vill få det bortgjort! Let's do this!!!

2 kommentarer:

  1. Typ redo? ;) DU KAN INTE BLI MER REDO :D Köööör järnet!!! JAG TROR PÅ DIG och har ALLTID gjort,

    SvaraRadera
  2. åh, jag ska hålla mina tummar för dig imorgon! kommer gå kalasbra!! ska bli "roligt" att följa din väg tillbaka igen! lycka till nu! kraaam!

    SvaraRadera