onsdag 21 juli 2010

Sommarträning

Efter en vecka av seg förkylning ska jag besöka Step In imorgon. Min ofrivilliga träningspaus var nog ganska bra ändå. Har haft ont i det opererade knät ett tag nu men nu har det släppt.

Kan älska att sommaren erbjuder så roliga träningsalternativ. Man behöver inte svettas i ett galet äckligt varmt gym, man kan ju faktiskt dra på sig sina inlines och glida runt lite. Det prövade jag på igår. Jag är visserligen nybörjare men bara man håller sig på plan väg så går det ju riktigt bra! Svensk sommar för all del, men jag drömmer mig ändå bort till en park i ett varmt land när man glider runt...

Rollergirl!
 Sommar är mat!

2 kommentarer:

  1. hej. har du fått någon op-tid än? det börjar väl dra ihop sig? :)

    SvaraRadera
  2. ja jag fick nog min kallelse ca 3 veckor innan har jag för mig. de höll ju inte vårdgarantin för mig. tror jag fick vänta i 3,5 månad ungefär. jaa förstår det. hade ju ärligt talat inte varit någon höjdare att vara nyopererad mitt i sommaren heller. men nu i september blir ju perfekt! hoppas du får positiva svar när du ringer dem imorgon! :)

    SvaraRadera