onsdag 1 september 2010

Sjukskrivning

Sjukskrivning, försäkringskassan  och alla papper hit och dit. Formella saker kan verkligen irritera mig (och många andra). MEN jag kan meddela att, trots all denna förvirring, så är jag sååå glad! Min sjukskrivning varar bara till den 30 september, vilket i sin tur innebär att jag tar mitt pick och pack till Oslo i början av oktober!

Efter min första operation var jag sjukskriven så länge som 3 (!) månader. Förstår inte riktigt hur det kan skilja 2 månader från en operation till en annan. Men jag sörjer inte.

Imorgon har jag tid hos sjukgymnasten. 14.15 börjar jag min rehabilitering på Step in. Igen. Men det är bara mitt hem för en månad framöver, sen fortsätter hela rehabeliterings-resan i Oslo. Det känns så himla inspirerande att flytta. Tiden har liksom rusat iväg efter jag tog studenten och det jag har hunnit med är två korsbandsoperationer.   Det känns verkligen så, fast jag har gjort så mycket mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar