fredag 26 mars 2010

Sysselsättning

Jag är på jakt efter nya trevliga sysselsättningar. Igår var jag, Malin och Alle på djurmagasinet och kollade in kaniner. Finns det något sötare?! Jag tror jag har fått upp ögonen för dessa små liv igen. Kaninhoppning nästa!

Idag har jag och malle shoppat lös i Lule. Jag hittade världens trevligaste tröja.
Det var typ allt.
Förretsen spelar vi våran sista seriematch på söndag. Strömnäs-Sundsvall på Norrmalmia.
Jag ska försöka hinna med ett träningspass. Då ska jag springa och flåsa extra mycket, blunda, och låtsas att jag springer på en sjuhelsikes lång kontring!

3 kommentarer:

  1. :) Du kommer att kontra förbi alla dina motståndare ;)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ja, det var verkligen en himla "onödig" skada att dra på sig. Har hållt på med akrobatik sedan jag var åtta och aldrig skadat mig allvarligt men så fort man snörar på sig ett par fotbollsskor, ja då smäller det :(

    Måste vara jobbigt att inte kunna spela handboll. Hoppas verkligen att du lyckas ta dig tillbaka. Jag ska hålla tummarna!

    kram Frida

    SvaraRadera