fredag 4 september 2009

Stockholm!

Dagen började tidigt. Väckaren ringde 04:00! Något så mör man var, men efter en frukost på statoil kändes det lite bättre. Framme var vi kring halv 10. Åt lunch, shoppade litegrann. Det är svårt att shoppa med syster och papsi som inte var riktigt på G idag. Dom var lite tröttis, det var jag med. Men jag kände tagget och gick runt lite i min ensamhet. Det går bäst då! :)

Vi skulle få tillgång till våran lägenhet i Essingen kl 16.00 men det blev värsta strulet. Dom som bodde där nu skulle vara kvar tills imorgon. Vilket betydde att vi fick checka in på ett hotell, GRATIS :) Just nedanför drottninggatan sitter vi nu. Vi är mer än nöjd! Vi fick till och med sviten! Okej... inte värsta sviten så men väldigt fräscht, snyggt och stort!

Imorgon ska jag möta upp Hannis och Malle vid lunch, vi ska nog kolla in söder. Medans sis och papsi går på museum så roar jag mig med annat, shopping! Senare på kvällen blir det fest.

Efter en dag med tjorv, GOD mat och någon öl så är jag TRÖTT. Bäst man går och lägger sig snart så jag orkar med morgondagen.

Tjing från huvudstaden! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar