onsdag 25 mars 2009

Våffeldagen

Hej hallå!

Efter att ha varit isolerad i en vecka nu så vill man bara ut. Speciellt när solen lyser som idag!
När man mest är inne blir det timmar framför datorn och tv:n, men jag har också pysslat litegrann på mitt fina fotoalbum. Det finns bara ett litet problem. Jag har nämligen råkat hoppa över ett uppslag i mitt album, så nu har jag bara lämnat det för det är grymt störande.
- När små problem blir stora!

Snart får jag iaf komma till Step in, det känns bra. Dock är det bara små små övningar med små små röresler. Så jag antar att det kommer ta månader innan jag får svettas igen.

Men allting blir nog bra i slutändan. Korsbandsskador är ju inte direkt ovanligt, och de allra flesta kommer ju tillbaka fit for fight. Det enda som jag tror kan förstöra vägen tillbaka efter en korsbandsoperation är om motivationen för rehab inte finns. Det kommer kännas lite tungt att inte få spela fotboll i sommar och inte få vara med på försäsongsträningen inför ettan med handbollen. Men jag är ändå taggad. För när jag är spelklar vid jul så kommer det kännas så himla bra! :)

Idag är det våffeldagen, men det blir nog ingen våffla. Det blir palt. Det är inte fy skam :)


/Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar