torsdag 26 mars 2009

Nu är jag less allt som går på tv mellan 07.00-17.00. Det är mellan 07.00-17.00 dessa 10 sega timmarna infaller då jag är ensam i lägenheten och har inget annat att göra än att kolla på tv. Så nu har jag börjat med en annan burk, datorn :) Den har också blivit lite långtråkigt, men det känns lite roligare nu när man har en blogg.

Nu är klockan strax över 14 och jag har gått igenom min dagliga internet-tur flera gånger. Den består av aftonbladet, expressen, dn, pitea-tidningen, omy, olika bloggar och facebook. Så nu har jag bara lust att lämna burken och istället baka! :) ...om jag kunde baka!
... återkommer med resultat!

Man kan ju verkligen bli duktig på saker nu när jag har all tid i världen. Jag ska lära mig laga mat, baka, sticka, bli allmänbildad, läsa böcker, se filmer. Nu kanske denna tråkiga tid blir rolig!

Nu ska rota runt i skafferiet och se vad jag kan röra ihop.
Ciao!



Knät känns faktiskt helt okey nu. Fortfarande stelt, blått och gult (!). Jag ska pyssla på med mina hemmaövningar så jag får igång rörligheten.

Mitt knä för dagen, 9 dagar efter operation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar