tisdag 24 mars 2009

Här är jag!

Jaa, nu har jag också blivit en bloggare! :)

Alla har ju bloggar nuförtiden, så varför inte göra en?
Det kan iallafall funka som ett litet tidsfördriv. Det kan jag behövas i min tråkiga vardag som nyopererad och sjukskriven. Nu får följa min väg tillbaka efter korsbandsoperationen som är väldigt lång... men tillbaka ska jag! Både till handbollen och fotbollen :)

Nu, en vecka efter operationen så trodde jag faktist att det skulle kännas lite bättre. Jag är fortfarande beroende av kryckor för att ta mig fram. Jag kan dock hasa mig fram, men det är väl inte riktigt det ultimata. Smärtan, nu efter en vecka, är konstig. Lite diffus och obehaglig. Men det ska säkert vara på det viset. Vad vet jag?

Idag ska jag ringa Step in och höra när jag får påbörja den långdragna rehaben. Jag är ändå taggad, 9 mån går ändå snabbt. Tänka sig... det har ändå gått 5 månader sedan jag gjorde illa mig.

Nu måste jag äta något. Trots att jag inte har världens aptit just nu så skulle väl en macka med räkost sitta fint? :)

Se Ya!

1 kommentar:

  1. Kul med en blogg Barro!
    Jag har tidszon (GMT+01.00) Stockholm, om det är rätt eller ej vet jag dock inte.. haha!
    Krya på benet. Vi ses snart, typ nästa vecka.. DÅ ska vi ha en junta :)
    kramkram

    SvaraRadera