torsdag 21 oktober 2010

Nu hänger jag i Götet

Idag har jag tränat på ett gym i världsklass, ett riktigt lyxgym. Det hör inte till vanligheten. Sportlife exclusive var namnet på stället som hade allt... förutom riktiga rehab-redskap. Men det gjorde ingenting, för jag njöt av moderna träningsredskap och maskiner som jag knappt visste dom fungerade. Dom avslappnande stenarna i duschen var det heller inget fel på. För 150 kr till fick man tillgång till relaxrummet men så kul kan man ju inte ha, arbetslös och bostadslös som man är :P

På måndag drar vi till Oslo för lägenhetsvisning. När jobb och bostad är fixat så unnar vi oss ett gymkort så man slipper betala 150 kr/träningstillfälle för fungerande knän.

Imorgon blir det powerwalk för att lära känna Göteborg lite mer. So long :)

4 kommentarer:

  1. Är du i gööötet nu! :) Skoj, 40 min ifrån mig, haha :)

    SvaraRadera
  2. åh.. då skulle vi ju ha kunnat hänga i helgen egentligen :/

    SvaraRadera
  3. det blir lite kort att fara över dagen bara :/ Det var ett gäng som åkte med bil tidigare idag så jag hade ju kunnat åka med dem juuu :( men men, kommer fler gånger

    SvaraRadera
  4. Går det bra med allt Carro? Lycka till!! Jag pluggar körkortsteori 24/7 och kommer boka allt i veckan. Puss

    SvaraRadera