söndag 16 augusti 2009

9.58

Idag sprang jag 5 km på 28 min. Jag var helt död efter mitt lilla lopp på rullbandet. Jag funderar om jag någonsin har sprungit 1 mil under 60 min. Jo det har jag. Jag funderar om jag någonsin kommer att springa 1 mil igen. Jo det kommer jag nog. Men inte än.

Jag måste inhandla något som gör att jag inte slänger ner blicken på tidräknaren varannan sekund. Det är jobbigt och inse att det bara har gått 2 sek mellan alla gånger. Så idag la jag för mitt övningsblad på dom där siffrorna. Jag tjuvkikade ibland, men det är bara för att jag är så nyfiken.

När man inte tjuvkikar på tiden så blickar man ut mot gymmet. Tränande människor blir också tråkigt i längden. Jag tror jag satsar på ett par hörlurar till tv:n. Det kan väl aldrig bli fel?

På tal om att springa. 9.58!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Hej! Hitta din blogg när ja sökte på korsbandsoperationer och så... är lite nyfiken bara på hur länge du va sjukskriven?- emelie

    SvaraRadera
  2. Jaha, är du också opererad? Jag var sjukskriven i 3 långa månader! Man klättrade nästan på väggarna till slut...

    SvaraRadera