onsdag 5 augusti 2009

5 Augusti

Soliga dagar!

Torsdag & Fredag jobbar jag mina sista dagar, det känns lite både och. Nu måste jag verkligen sätta mig ner och skriva klart mitt CV och slänga ut det över hela Piteå.
Jag har även bestämt mig för att läsa upp några kurser på komvux för att få ett bättre snittbetyg för att söka in på sjukgymnast någon gång i framtiden. Det ligger ju så högt nu! Så när jag ändå ska vara kvar i Piteå för rehab så kan jag ju lika gärna vara effektiv och läsa upp lite betyg. Det återse att se vilka kurser jag väljer... svårt!

Har just kommit hem från ett pass på step in. Jag börjar bli lite less mitt rehabprogram men som tur var så får jag ett nytt, eller iafall några nya övningar på måndag. Snart har det gått 5 månader. 5+5=10 månader. Mina lilla uträkning visar där att det kanske (?) har gått halva tiden nu. Om 5 månader kanske jag är på någon sorts plan igen. Handbolls- eller fotbollsplanen, det får vi se :) Nu ska jag äta chicken, tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar