måndag 22 juni 2009

Solvecka

Hoppas det blir en kanonvecka. Enligt prognoserna ska det bli riktigt fint, äntligen! :)
Idag har jag jobbat 10 jobbiga timmar. Men allt flöt på ganska bra så det riktigt skönt. Efter en härlig middag bestående av fiskpinnar, potatis, remoladsås, citron och spenat är jag snart redo för step in. Tänka sig att denna rätt med fiskpinnar tillhör min topp-5-lista :) I veckan ska jag vara duktig med träning. För jag vill typ spela fotboll NU! Så är inte fallet, men man kan ju hoppas att jag blir stark under denna långa rehabresa!

Annars så har jag en lugn vecka med jobb. 7-12 imorgon känns underbart. Så underbart att jag och issa ska till mormor&morfar och sola. Vi kanske ska färga lite hår också.



Jag älskar äldre människor. Man blir så inspirerad av att leva. Alla berättelser om deras minnen från barndomen gör en så fascinerad. Tänk vad alla människor har gått igenom. Ibland vill jag bara fysa tiden och låta dom leva för alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar