torsdag 25 juni 2009

47

Min kära mor fyllde 47 år idag. Hurra för henne! Hon fick en dörrmatta. Det kanske inte låter så märkvärdigt, men den var faktist fin!

Vilken härlig dag vi har haft idag. Jobbade 7-12 idag så jag hann med värmeböljan. Senare på dagen blev det lite födelsedagsfika med lilla släkten. Därefter fotboll, piteå-dif. Jag och Hanna kom fram till att det känns lite underligt att numera vara en trogen piteåif-supporter. Vi, som i själen är munksundare och saikare, hejjar fram våra rivaler. Okej, det var typ 5 år sedan man såg pif som de värsta rivalerna, säkert för att dom alltid var så duktiga...

Men Piteås damer är ju inte längre småpiffarna som munksund mötte och oftast förlorade mot, Piteås damer representerar ju Piteås bästa damfotbollsspelare som består av lite saik, lite mssk, lite öjebyn osv. Då känns det bara självklart att hejja fram dom. Go go Piteee!

Imorgon är jag ledig!! Då ska jag sola, träna och strosa på stan.


Jag bara älskar detta bildspel. Det speglar mormor och morfar så himla bra! Morfar är lugn och sansad, mormor pratar i ett <3


scary...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar