torsdag 4 juni 2009

4 Juni

Ikväll far jag till Umeå och lever campinglivet med Madde, Jessica och Hanna. Väl i Umeå så sluter vi upp med Lina som jag knappt sett sedan vi tog studenten :( Men nu får jag träffa henne :)

Sista träningspasset slutfört innan helgen, men jag funderar på att vara duktig på söndag med. Jag måste ju bli stark och få upp konditionen inför mina första löpsteg på tre månader. Nu kanske jag kommer att älska löpning när jag äntligen får göra det. Nu kanske jag var lite för positiv? Hursomhelst så kommer det kännas grymt skönt att få börja springa, ännu ett steg i rätt riktning. Helst av att vill jag kunna rycka, springa max... men det får nog vänta ett tag?

Nu måste jag börja packa. Det är sol, det är storm och det väntas regn i helgen. Hur packar man till det?



1 kommentar: