söndag 3 januari 2010

Idag 14.00

ska jag spela handboll igen. Det känns konstigt i hela kroppen. Jag har inte spelat en tävlingsmatch på 14 månader och 13 dagar. När knät vek sig den 21 oktober 2008 visste jag att det skulle bli en lång väg tillbaka. Jag såg handboll från läktaren. Det blev en vana till slut.
Den 17 mars låg jag på operationsbordet för att få ett nytt korsband. Direkt jag vaknat upp från narkosen började vägen tillbaka. Sommaren gick långsamt förbi. Min första sommar utan fotboll. Fotboll skulle bli handboll någon gång under september. Inte för mig. Sakta men säkert, riktningsförändringar. Satte upp ett mål; spel efter nyår.


2010 är här och den 3 januari är här.





AAAAAAAAH. Jag är så glad! :-)


02:00, om 12 timmar spelar jag match. Så himla underbart!
SMILE!

1 kommentar:

  1. Haha, snyggt ärr! :) En sån bild lär ju jag också ta efter operationen ;) Vi kommer att le tillsammans!

    SvaraRadera