måndag 4 januari 2010

Comeback

Jag
Time out

Lisa
Jag

Jag

Malin




I did it
and my knee did it!
Jag har spelat match!

Känslan inför var nervositet. Framför allt kvällen innan. Gick igenom alla löpningar och skott som jag trodde jag skulle göra. Minuterna innan match så kändes det riktigt bra. Jag hade inga förväntningar, utan jag ville bara spela min första match på riktigt länge. Känslan under matchen var som förr. Ingen känsla av nervositet, bara köra på. Det gjorde jag. Efter matchen gjorde min vänstra knä ondare än mitt högra som är opererat. Det vänstra var blåslaget och svullet, yttre skador då. Känslan efter matchen var lättnad. Det var bara ett plus att jag spelade över mina förväntningar och gjorde sju mål och blev matchens lirare. Om jag hade gjort två mål hade jag varit nöjd ändå, för jag spelade match och det höll!!









1 kommentar:

  1. Jag ryser när jag läser att du blev matchens lirare :) Längtar tills jag också blir det! :D:D Kan inte vi börja maila?

    SvaraRadera