onsdag 13 januari 2010

13 Januari

Allting avlöser varandra nu. Jag går skola från morgonen till 13.30, sen jobb från 14-18, sen träning på kvällen. Ni förstår, jag har det jag gör.

På söndag möter vi BBK hemma. Nu är det bara vinst som gäller om vi vill hänga med i toppen. Nu ska jag avrunda kvällen med kalaspuffar. Puffar inlindade med socker... Jag blir så sjukt sockersugen när jag kommer hem från en hektisk dag.

Jag kommer läsa mer än heltid nu, 120 %. Just nu känner jag mig ganska motiverad. Jag ska försöka göra mitt bästa för att ta mig in på sjukgymnast. Det är det jag vill, om några år. Först vill jag se världen.

När börjar champions leauge om? Jag har abstinens!
Tjing så länge!

1 kommentar:

  1. Ska du bli sjukgymnast? Grymt ju! Jag funderar än på vad jag ska bli.. studenten om 4 1/2 månad!

    SvaraRadera