torsdag 17 december 2009

Glad tjej!

Idag har jag spelat match.

Det var pirrigt och ovant trots att det bara var en träningsmatch. Nu gäller det bara att få bort det där onda spöket ur min skalle som gör att man håller tillbaka litegrann. Nåja, glad är jag iallafall.

Nu ligger jag i sängen med ett stelt knä. De senaste månaderna när jag har deltagit i matchspel och tuffare övningar så har knät blivit stelt efter träningen. Men vad gör det när jag vet att så fort jag blir uppvärmd så känns det som förut när jag stegar och accelererar. Det inte som inte är som förut är att spänsten. Jag har fortfarande "tung" i höger ben. Men jag vet nog allt att mitt knä ler lite inombords.

Förresten satt min sjukgymnast på läktaren till en början, det var lite småkul!

HAPPY :-)

1 kommentar:

  1. Åh, vad kul att du har fått spela match! :) Snart är det min tur, fast om typ 10 mån;) ,haha!

    SvaraRadera