tisdag 16 november 2010

Kjol istället för shorts?

Jag och Malin var och kollade in ett tänkbart handbollslag för henne att spela med här i Oslo. Vi möttes av ett div 5-gäng som spelar i vita korta kjolar (!). Vilken syn. Dom gjorde 3 mål i första halvlek. Vi kollade in motståndarna istället. 

Sen så fortsätter jobbsökandet här i Oslo. Norska handbollsförbundet söker en generalsekreterare...jag sökte inte. MEN jag har varit på intervju på XXL, en enorm sport- och friluftsbutik mitt i centrala Oslo. Förmodligen många som söker, men jag hoppas, hoppas, hoppas.

Jag har även köpt träningskort på fitness express. Stället saknar dock bra rehabredskap, bara en ynka balansplatta. Men mina vänner, dom har klättervägg, en boxningsavdelning och vibrationsträning.  

2 kommentarer:

  1. :) Vad kul att du tycker det.

    Så ni ska du börja klättra och köra boxning då? ;)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag hittade din blogg när jag googlade på "korsbandsskada" och la till den bland mina favoriter direkt. Jag har bara hittat inaktuella bloggar om korsbandsskadade tidigare, men nu hittade jag äntligen en aktiv bloggare.

    Jag spelar själv handboll och fotboll och opererade mitt korsband 8 juni i år. Jag satsar på comeback någongång efter årsskiftet. Jag förstår varenda känsla du nämt i din blogg och hyser stor empati över att du även slet av ditt andra korsband efter din comeback. Livet är bra orättvist!

    Keep up the good work, jag fortsätter att följa din väg tillbaka.

    madeleine.stadig@live.se

    SvaraRadera