torsdag 6 maj 2010

Home sweet home

En aning återhämtad efter en veckas bravader i huvudstaden. Jag har haft det SÅ himla underbart med mina tjejer och Alle. Vi har ätit glass i alla sorts färger, ätit god mat, shoppat, besökt Uppsala som hädanefter får heta Valborg, skrattat, druckit vin på en filt, lyssnat på manskör, sett en konsert, dansat, vandrat en hel del, filmat...

Uppsala lär bli en tradition under Valborg. 

Nu är jag tillbaka i skolbänken. Inte så missnöjd ändå. Tre veckor kvar tills jag slutar och då hoppas jag att sommaren anlänt. 
Ikväll blir det träning. Jag tror jag drar på mig dojjorna och springer till gymmet. Det var så längesen jag sprang och jag tror bestämt att mitt knä är redo för lite löpning. Får dock se hur mina knän reagerar på  det hårda underlaget. MÅSTE bara visa mina grymma pjucks som inhandlades under veckan:
Sen mina fina vänner <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar