söndag 15 november 2009

Vart tar veckorna vägen?

Dom bara försvinner och det är inte till min fördel i denna stressiga tid. Ojoj!

Helgen gick och den såg ut som följande.
Vinst mot Kalix! Riktigt skönt!!
Bowling med Malle, Madde och Milla, kulkul!
Garderobvärd på Normalmia, mindre kul med vuxna fulla fjortisar! Underhållande ibland..
Var uppe alldeles för länge lördag, allstå dödstrött vid uppstigning för att dra till Boden.
Men det gick ju superbra trots en trött hejande Carro. En väldigt viktig match där vi vann med 23-20. Handboll är ju så himla roligt när man vinner!!!

Då har vi en match kvar innan det STORA uppehållet som räcker ändå till 3 Januari. Spelar jag då? Hoppas!!

Tänk om jag skulle gå och lägga mig nu. Tänk om jag är pigg imorgon. Jag är säkerligen mindre trött om jag går och lägger mig nu istället för 02.00 som klockan vanligvis brukar visa innan jag lägger igen laptopen. Gonatt på je!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar