tisdag 17 november 2009

Pust!

Kommit hem från Step In. Det blev 5 km på löpbandet och styrke, schwettigt värre. Klockan stannade på 24 min och jag undrar när jag kommer klara milen. Kan ju inte säga att jag har lagt ner mycket jobb på min kondis, men ändå? 5 km på 24 min är väl bra, men den dagen jag klarar milen på 50 min....

Nu ska jag hoppa i duschen, göra lite kvällsmackor och sedan konvertera till Islam över en kväll. Nu måste självdisciplinen fram, det börjar närma sig slutet. Skönt på ett sätt, men jag lever under press och stress!!

Nu vill jag på handbollsträning! Får vänta tills imorgon. Träningen känns lite som en flykt från plugget. Men alla grejer jag har att göra är ju kvar hursomhelst, så jag förstår inte riktigt hur jag tänker...

Veckans-se-fram-emot-grej är premiären av New Moon på fredag, tjolahopp!


Jag ser ut som Pavel Nedved i Juventus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar