fredag 23 oktober 2009

Imorgon smäller det!

Först högskoleprovet hela långa dagen, sen fest med mellanstadiedisco-tema hela natten lång.
Läste lite på internet hur man ska förbereda sig för ett högskoleprov.

-Äta gröt på morgonen
-Sova 8 timmar före provet
- Inte fasta på en och samma uppgift

Sedan stod det en massa saker som man kunde öva på flera månader i förväg. Men nu är nu och imorgon smäller det, så det finns bara några saker jag måste göra för att vara väl förberedd. Gå och lägga mig i tid, äta gröt och ta med mig en linjal.

Tjejen med framförhållning?

Sedan stod det att man skulle unna sig en god middag på kvällen när man är färdig. Det ska jag göra. Håll alla tummar!!

1 kommentar:

  1. Håller både tummar och tår (fast egentligen bara en tumme för jag har hört att mer än så ska vara otur)!!

    SvaraRadera