torsdag 14 maj 2009

mot helgen

Fast man inte gör så mycket, så är man ändå väldigt trött såhär i slutet av veckan. Jag ser framemot helgen som består av fredagsmys, avslutning med handbollen på lördag och en söndag som bara brukar vara söndag.

Idag har jag varit och tränat. Jag tycker allt flyter på ganska bra nu. Jag blir bättre och bättre, fastän det inte märks från dag till dag. Om tre dagar är det två månader sedan operationen. Tiden har ändå gått snabbt och då har jag inte gjort speciellt mycket under den tiden. När min vardag kommer igång med jobb och soliga sommardagar då kommer tiden bara att rusa iväg. Jag vill inte att sommaren ska rusa iväg, men jag vill att 1-1.5 år från speluppehåll ska rusa iväg.

Jag har nyss varit på en promenad med mamsi. Soliga dagar gillar vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar