tisdag 12 maj 2009

Kratta löööv

Min dag började hos farmor & farfar. Jag och bror krattade. När jag krattar går det väldigt snabbt, jag går lös på allt så jag drar nog med löv plus lite gräsmatta. Men det mest irriterande med att kratta är att hur mycket man än krattar så blir det ju alltid kvar några små löv här och där. Jag är inte pedant, men ändå så måste jag gå och plocka upp enstaka löv med handen... konstig jag är!

Efter det så drog jag till step in. Idag känner jag mig nöjd. Jag var effektiv och gjorde alla mina övningar noggrant. Så nu ska jag fiffa till mig lite, jag ska på en liten utvärdering av garagefesten jag var på för någon helg sedan. Det var ett projektarbete som någon från musikhögskolan hade gjort I think.

Ciaoooo!
En höst-carro för ett par år sedan. Löv iallafall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar