tisdag 15 mars 2011

Dagdrömmar

Idag när jag tog en rast på 15 minuter, liggandes raklång i soffan på barnehagen, så fanns det bara djupledspassningar i mitt huvud. Gång på gång spelades samma djupledspassning upp i min skalle, helt perfekt skärande genom hela försvaret, och där kom jag i full fart på vänsterkanten. Ungarna på barnehagen började röra på sig, jag hörde att dom snart skulle vakna. Jag ville bara att dom skulle ligga och dra sig en stund, så jag kunde dagdrömma vidare. Men när mina trollungar har sovit klart finns det inte tid för myspys i spjälsängen för deras del, nerå. Men vilka underbara 15 minuter och vilken djupledsboll!

18/4 Försenad 6-månaderstest för mitt knä.
21/4 Tid hos min sjukgymnast i Piteå.
PEPP!

1 kommentar:

  1. Min duktiga älskling, skulle vilja vara en fluga på väggen när du jobbar med barnen. Puss.
    // Pappa Stefan//

    SvaraRadera