onsdag 1 juli 2009

Hetta!

Å vilka underbara dagar! Bara att solen lyser gör det lite roligare att jobba, faktist!! Jag hinner med både att bli brun och tjäna pengar, hur underbart är inte det?

Jag ska strax iväg och träna. Jag har en underbar smärtande träningsvärk i rygg och mage efter ett core-pass igår. Jag måste bli starkare i mage, bål och rygg... det fick jag klart för mig efter gårdagens pass. Det var faktist kul, inte sådär mördande tråkigt som ett långt spinningpass kan vara. 30 min mage/rygg var perfekt!

Ni måste bara få veta: 17 dagar tills det har gått 4 månader. Då är det bara två månader tills jag är 75 % återställt i knät, 4 månader tills jag är typ 85 % återställd, 8 månader tills jag är 95 % återställd! Någonstanns där imellan (9-12 månader efter operationen) så kanske jag spelar fotboll eller handboll. Det är ju underbart!!!


Ikväll ska jag på 1906 och fira pappas semester med en öl, typ :-P

Så här glad är jag när jag tänker på vad all rehab-träning kommer ge för resultat!

1 kommentar:

  1. Jag är glad om du är glad :D
    Jag träffade din papi igår, på sjöbodan!
    Vi måste hänga snart barro, å typ bada och dricka smootihe i kvällssolen, eller nåt!
    /jeskpesk

    SvaraRadera